پیشروسافت » تازه ها » معرفی نرم افزار نمایشگاه خودرو

معرفی نرم افزار نمایشگاه خودرو

نرم افزار مدیریت نمایشگاه خودرو

نرم افزار مدیریت نمایشگاه خودرو

تا چندی پیش مدیریت و ثبت خرید و فروش نمایشگاه های خودرو توسط دست و در دفاتر دستی ثبت می گردید که این موضوع مشکلاتی همچون امکان اشتباه در ثبت، دسترسی مشکل به اطلاعات مورد نیاز و مشکلاتی از این قبیل را در پی داشت. اکنون به کمک کامپیوتر و امکان استفاده از نرم افزارهای مدیریت سیستم می توان از این اشکالات دوری نمود. در این نرم افزارها شما می توانید با یک کلیک ساده به تمام اطلاعات و سوابق ثبت شده دسترسی پیدا کرده، تغییرات مورد نیاز را اعمال نموده و آن را چاپ نمایید و به طور کلی اطلاعات خود را به صورت سیستمی مدیریت کنید.

نرم افزار مدیریت نمایشگاه خودرو یکی از جدیدترین و قویترین نرم افزارهای مدیریت سیستم نمایشگاه خودرو است که توسط علی نصیری طراحی شده است. این نرم افزار با بهره مندی از رابط کاربری بالا، سرعت و امنیت بسیار قوی و همچنین دارا بودن بخش های مختلف تکمیل کننده مدیریت نمایشگاه های خودرو، دربرگیرنده تمام مسائل مربوط به یک گالری اتومبیل است.


معرفی بخش های اصلی نرم افزار
این نرم افزار شامل 8 بخش اصلی است:
1.    خرید و فروش: در این قسمت اطلاعات مربوط به خرید و فروش خودروها، شامل نوع خودرو، مبلغ پرداختی، هزینه های انجام شده، خلافی و عوارض شهرداری، مبلغ و دیگر اطلاعات مربوطه ثبت شده و از همین قسمت قابل دسترسی وگزارشگیری نهایی است.
2.    ورود و خروج: در این قسمت اطلاعات مربوط به خودروهای ورودی و خروجی از نمایشگاه مانند نوع خودرو، پلاک، اطلاعات مالک و تاریخ ورود و خروج ثبت می گردد.
3.    سبد خرید: در این قسمت، اطلاعات مربوط به خرید خودرو به صورت سبدی مانند نوع خودرو، پلاک، پیش پرداخت، تحویل ماه، شماره پذیرش و سود مشارکت قابل دسترسی است.
4.    طلب دستی: در این بخش، اطلاعات مربوط به طلب های دستی و باقیمانده مبلغ خودرو شامل پرداختی های انجام شده و باقی مانده و مبلغ کل فروش ثبت و ذخیره می گردد.
5.    سند دستی: در قسمت سند دستی، ثبت های مربوط به سند و قولنامه دستی شامل شماره و تاریخ قولنامه، اطلاعات خریدار و اطلاعات چک ثبت می گردد.
6.    سند خودرو: در این بخش از نرم افزار اطلاعات سند اصلی خودرو و مشخصات مالک ثبت می شود.
7.    پلاک دستی: در این قسمت، شماره، مالک کد ملی مالک و تاریخ ورود و خروج پلاک دستی از نمایشگاه ثبت می شود.
8.    چک برگشتی: در این قسمت چک های برگشتی، نام بانک مربوطه و علت برگشت چک ثبت می شود.


پشتیبان گیری/ بازگردانی اطلاعات
این قسمت به منظور مدیریت بانک اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته و می توان از تمامی اطلاعات وارد شده در سیستم، نسخه پشتیبان تهیه نمود و در مواقع خاص (مانند تعویض ویندوز) اطلاعات را بازگردانی نمود.


مدیریت کاربران سیستم:
این بخش شامل سه قسمت به شرح زیر است:
1.    تغییر رمز عبور: در این قسمت کاربران می توانند رمز عبور خود را تغییر داده و رمز عبور جدیدی برای خود تعیین کنند.
2.    کاربر جدید: در این قسمت می توان برای سیستم کاربر جدیدی با امکان تعیین محدودیت برای آن ایجاد کرد.
3.    لیست کاربران: در این قسمت لیست کاربران سیستم و میزان دسترسی آنان نمایش داده شده و همچنین مدیر می تواند کاربران را حذف نماید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


عکس خوانده نمی‌شود

انصراف
پاسخگو هستیم
گفتگوی آنلاین

برای شروع مکالمه بر روی یک گزینه کلیک کنید

لطفا برای شروع گفتگو فقط پیام متنی ارسال کنید.